Friday, January 23, 2015

Telekung Solat

Salam mommies..tolong like page Zai ya



✿ TELEKUNG SOLAT KANAK-KANAK  

-------------------------------

READY STOK!!

Kalau mommies nak request warna lain pun boleh tau..preorder 2 minggu
untuk tempahan yg takde ready stok atau request warna lain.

Telekung kami bukan jahitan pukal kt kilang mcm yg kat pasar malam tu tau..
Kualiti jahitan terjamin
Harga yg berpatutan dgn kualiti

Material‬ Jersey AAA tidak panas
‪Saiz‬ 1 tahun - Dewasa

HARGA:

1-3Y: RM49
4-8Y: RM59
9-12Y: RM69
‪‎DEWASA‬: RM89

KOS POS :

Semenanjung 
1 pasang RM7.00
2 - 4 pasang RM15

Sabah/Sarawak 
1 pasang RM11.00
2 - 4 pasang RM25

UKURAN:

1 - 3yr :
Labuh Telekung : 30"
Labuh Kain : 28"

4 - 8yr :
Labuh Telekung : 38"
Labuh Kain : 38"

9 - 12yr :
Labuh Telekung : 41"
Labuh Kain : 43"

Dewasa :
Free Size 140 - 160cm
Boleh Request Labuh Untuk Ketinggian 170cm
( PRE-ORDER)

TELEKUNG MARYAM‪‎






TELEKUNG SOLEHAH





✿ TELEKUNG DEWASA  

-------------------------------

Ada 2 Jenis:

A) Cotton Korea Putih RM179
B) Jersey Putih & Warna lain RM99

Warna lain tu mommy boleh pilih kaler sama macam telekung maryam @ solehah yang anak ya.

Ada yang ready stok..ada yg kena preorder 2 minggu.






Sejadah Putih Dewasa RM30.00
Pink/Purple RM33.00




UNTUK TEMPAHAN SILA WHATSAPP
Puan Zai : +6013-9900158

6 comments:

  1. Assalamualaikum semoga ada rezeki untuk anakanda sempena ulang tahun kelahiran yang pertama.didik dari awal untuk cintakan Allah. Aamiin ya rabb

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum acik ifah.... Sara safea nak bole? Cantik sangat... Semoga menjadi pencen kubur acik ifah....insyaaAllah....UmmuSaraSafeaHafiz

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum wbt admin

    Saya suka menghadiahkan telekung kepada anak2 perempuan saya, jika dibandingkan dengan barangan lain kerana cara ini dapat memupuk semangat dan kerajinan anak2 Syurga saya untuk terus istiqamah dalam menunaikan solat. Sepertimana yang semua orang sedia maklum, SOLAT ADALAH TIANG AGAMA.

    Setiap Kali Tengok Anak2 MeMakai Telekung, Melting Rasa Hati Ni....😍😍Sejuk Perut Ibu Mengandungkan Anak2 Ibu

    Melentur Buluh Biarlah Dari Rebungnya, betul x???


    Terima kasih admin πŸ‡ΈπŸ‡¦ πŸ‡Ύ πŸ‡¦ πŸ‡³πŸ‡¬ kerana sudi berkongsi rezeki dengan kami semuA, semoga perniagaan bertambah maju dan dimurahkan rezeki lagi

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan anda,sebarang tempahan atau pertanyaan sila sms 0139900158.

 

Copyright © Zaifaa Collections. Designed by Whitey Mommy